Sub ploaia de minuni – Pierrot Fey

Citate din cartea ”Sub ploaia de minuni” scrisă de Pierrot Fey:

”Astăzi, poporul lui Dumnezeu se întoarce în trecut și suspină: Dacă am fi trăit pe vremea proorocilor, pe vremea lui Isus Cristos, pe vremea apostolilor … am fi văzut minunile pe care le-a făcut Domnul. Dar în zilele noastre nu mai întâlnim așa ceva… Doresc ca această carte să fie o trâmbiță care să trezească pe cei morți spiritual, iar poporul lui Dumnezeu să tânjească după o mare trezire pentru ca Duhul să lucreze cu putere, cum a promis Domnul.” – Blanchet Dupret – Introducere

Pierrot Fey:

”Niște creștini mi-au făcut adesea următorul reproș:

– Pierrot, vorbești prea mult de minuni, spui mereu că Dumnezeul tău este un Dumnezeu al minunilor!

Ei vorbesc așa pentru că, de fapt, se tem de minuni. Desigur, ei au trăit-o pe cea mai frumoasă, minunea nașterii din nou, care permite intrarea în Împărăția cerurilor. Dar totul s-a oprit aici. Au trăit treizeci sau patruzeci de ani de viață creștină fără să vadă alte minuni și fără să fi realizat chiar minunea când Dumnezeu a intervenit în viața lor. Uneori ei sunt atât de siguri pe ei că nici nu simt necesitatea de a trăi acest lucru. Eu, dimpotrivă. Am nevoie de minuni ca să știu că mâna lui Dumnezeu este peste viața mea, că El nu s-a schimbat, că este cu mine, că mă iubește și mă ajută.

El încă mai lucrează astăzi prin Cuvântul Său, prin prezența Sa, dar și prin intervenții supranaturale. El este Dumnezeul Bibliei. El a umplut Cartea Sa cu povestiri miraculoase: El a deschis Marea Roșie și a dat mană poporului Său în pustie. Câte minuni nu a înfăptuit Domnul pentru ai Săi! Și astăzi El vindecă bolnavii, eliberează de duhuri și învie morții.

De când sunt creștin, El mi-a umplut viața de minuni.”

Domnul mă vindecă

”Închis în celulă, am început să citesc din epistola către Evrei, capitolul 13, versetul 8: ”Isus Hristos este acelaș ieri și azi și în veci!” Aceste cuvinte m-au cercetat cu putere. Am spus Domnului: ”Doamne, dacă Tu ești același, atunci poți să vindeci și în zilele noastre?” Am primit în inimă credința și siguranța că El poate face aceasta și astăzi.

Fusesem parașutist. La o aterizare am greșit manevra și am căzut rău. De atunci aveam dureri mari în spate. Consultasem medici, masori, chiropracticieni, magnetizori, dar degeaba. Nimic nu dădea rezultat și nu-mi aducea ușurare. Adesea mă sculam pe la ora 4 dimineața. Nu mai puteam să dorm din pricina durerii. În ziua aceea, acolo în celulă, m-am așezat în genunchi și m-am rugat:”Doamne, dacă ești același și astăzi, Tu mă poți vindeca!” Nu prea știam să mă rog și nu participasem niciodată la seminarii de vindecare. Dar acolo, îngenuncheat lângă patul meu, am spus doar atât:”Isuse!” În acea clipă, am auzit cum mi-a trosnit spatele, ca și cum s-ar fi rupt o bucată de lemn. Am simțit că se mișcă ceva. Apoi m-am ridicat de pe genunchi. Într-o clipă am fost vindecat.

Atunci am înțeles că tot mesajul cărții Sale, Biblia, este adevărat. Mi-am spus:”Când voi ieși din închisoare, voi spune aceasta la toată lumea. Voi vesti că mesajul acestei cărți este adevărul și mă voi ruga pentru bolnavi.” Astfel, prima vindecare care am văzut-o, a fost în propriul meu trup.”

2 responses to this post.

  1. Posted by Luci on 30/08/2017 at 3:48 PM

    Buna ziua! Asi dori sa cumpar cartea Sub ploaia de minuni de Pierrot FEY

    Răspunde

Lasă un comentariu