Îndemnurile Bibliei la rugăciune pentru trezire

Oameni care s-au rugat și au dorit trezirea spirituală:

1. Profetul Ieremia – Înțeleptul Daniel

2. Domnul Isus Hristos

3. Apostolul Pavel

1. Profetul Ieremia – Înțeleptul Daniel

Plângerile lui Ieremia 5:21

„Întoarce-ne la Tine, Doamne, şi ne vom întoarce! Dă-ne iarăşi zile ca cele de odinioară!”

Daniel 9:2

”..în anul dintâi al domniei lui, eu, Daniel, am văzut din cărţi că trebuiau să treacă şaptezeci de ani pentru dărâmăturile Ierusalimului, după numărul anilor, despre care vorbise Domnul către proorocul Ieremia.”

Daniel 9:9

”La Domnul, Dumnezeul nostru, însă, este îndurarea şi iertarea, căci împotriva Lui ne-am răzvrătit!”

Daniel 9:17

”Ascultă dar, acum, Dumnezeul nostru, rugăciunea şi cererile robului Tău, şi, pentru dragostea Domnului, fă să strălucească Faţa Ta peste sfântul Tău locaş pustiit…!”

2. Domnul Isus Hristos

Luca 12:49

”Eu am venit să arunc un foc pe pământ. Şi ce vreau decât să fie aprins chiar acum!”

3. Apostolul Pavel

Romani 13:11

”Şi aceasta cu atât mai mult, cu cât ştiţi în ce împrejurări ne aflăm: este ceasul să vă treziţi în sfârşit din somn; căci acum mântuirea este mai aproape de noi decât atunci când am crezut.”

Ce așteptăm să se întâmple prin Trezire?

Isaia 60:1

Scoală-te, luminează-te! Căci lumina ta vine, şi slava Domnului răsare peste tine.

Lasă un răspuns

