Predica și îmbrățișarea

Predica e pentru hrana și vindecarea sufletului, luminarea și înnoirea minții, limpezirea gândurilor și clarificarea priorităților.

Îmbrățișarea este pentru confirmarea dragostei, mângâierea celui trist, încurajarea celui descurajat, felicitarea celui ce a muncit să câștige.

Predica merge bine cu îmbrățișarea. Uneori o îmbrățișare deschide inima pentru o predică alteori o predică bună duce la multe îmbrățișări.

De ce nu mă atinge predica?
De ce nu mă bucur de îmbrățișare?
Nu e făcută cu sinceritate? Sunt eu prea rece și mi-e inima cumva împietrită?

Am mare nevoie de predici bune și de îmbrățișări calde; aproape în fiecare zi . . .

image

3 responses to this post.

  1. Posted by BP on 11/04/2016 at 1:15 PM

    Uneori pot funcționa separat, insa uneori e nevoi de amândouă..

    Răspunde

  2. Posted by Chiriac on 06/02/2017 at 9:20 PM

    Vreau un indemn la rugaciune cas la ora de rugaciune duminica dimineta si aj vrea sami trimiteti un indemn pregatit cu un indemn din biblie si poi talmacit va multumesc frumos

    Răspunde

    • Indemnul meu pentru tine: Roaga-te!
      Domnul iti va descoperi ce indemn trebuie să spui fratilor si surorilor.
      Fii natural. Nu trebuie sa ai cine stie ce predica ci sa vorbesti cu dragoste, din inima ceea ce afli ca Dumnezeu vrea pentru biserica unde vorbești.

      Dumnezeu ii iubeste MULT si tu esti mesagerul Lui.
      Poate trebuie sa mustri, poate trebuie sa încurajezi. Fa-o cu indrazneala ca ai mesajul de la Dumnezeu.

      Dumnezeu este TATAL tau si Lui ii place sa vorbeasca cu tine.

      Nu te teme ca vei vorbi putin sau slab. Mesajul si puterea vin de la Dumnezeu. Tu poti sa semeni, sa uzi dar Dumnezeu face sa creasca.

      Nu te teme!

      Răspunde

Lasă un comentariu