De ce EU

Eu sunt special(ă)!

M-am născut pe planeta Pământ, în România. Aici unii se plâng că e viața grea, alții cred că ei sunt foarte deștepți pentru că se „descurcă”.

Prea mulți sunt cu conștiința încărcată și nu știu pentru ce trăiesc.

Eu sunt deja la a doua viață pentru că m-am născut a doua oară. Am trăit ceva timp până am recunoscut că eram mort, rob al păcatului. Atunci l-am chemat și l-am recunoscut pe Isus, întâi Salvator apoi Stăpân.

El a plătit pentru mine cu viața Lui. Asta înseamnă că EU am o valoare.

Căci întreaga Lege se poate rezuma la o singură poruncă: „Să-l iubești pe semenul tău ca pe tine însuți.“

Galateni 5:14 NTR
http://bible.com/126/gal.5.14.NTR

Dacă EU aș crede că nu fac 2 bani cât de mult crezi că te-aş iubi pe TINE?

Cu cât mai mult cunosc dragostea lui Dumnezeu pentru mine cu atât mai mult te voi iubi pe tine, aproapele MEU.

image

Lasă un răspuns

