Dreptul meu

Am dreptul să iubesc!

O iubesc pe Cristina, soția mea.

Îi iubesc pe băieții mei: David și Nicholas Albert.

Îmi iubesc părinții: ai mei și ai Cristinei.

Iubesc biserica Speranța din Suceava: prietenii mei apropiați și pe cei care-i cunosc puțin.

Mă bucur să iubesc firma unde lucrez: colegi simpatici si șefi dedicați.

Îmi place să iubesc Suceava: oameni diferiți dar care locuiesc împreună.

Doamne, îți mulțumesc pentru dreptul meu să iubesc și pentru exemplul tău jubilant: Isus Hristos!

image

2 responses to this post.

  1. Posted by eliad on 29/03/2016 at 10:07 AM

    cred si sant sigur cu desavarsire ca iubesti ADEVARUL …..CER AJUTOR …..te rog citeste ieremia 30;9 osea 3;5 Ezekiel 34;23 Ezekiel 34;24 Ezekiel 37;24 Ezekiel 37;25 , deci sant 3 profetzi si 6 versete ce zicetzi regele david va fi mesia sau isus ? va rog sa cititzi si psalm 89;19-37 va rog sa punetzi accent pe versurile 26 si 27 multzumesc …..eliad

    Răspunde

  2. Posted by BP on 29/03/2016 at 10:11 AM

    🙂 un drept 100 %garantat. „impotriva acestor lucruri nu este lege”

    Răspunde

Lasă un răspuns

