Mă distrez cu bătăile inimii la Orange My Heartbeats

Azi am reușit să-mi instalez și eu aplicația My Heartbeats oferită de cei de la Orange.

Cu ajutorul acestei aplicații îmi pot măsura pulsul inimii, adică numărul de bătăi ale inimii pe minut. Exactitatea măsurătorii nu este așa interesantă ci faptul că poți trimite rezultatul la o persoană dragă ca și cadou.
Aceasta primește un clip audio creat dupa bătăile inimii tale PLUS MB de internet: Nr bătăi x 10. De exemplu: 70 batai pe minut rezulta 700MB valabili 30 zile.

Mai poți primi și un voucher de 10 euro la produse Orange dacă dai share la aplicație prietenilor tăi.

Așa că măsurați-vă bătăile inimii și faceți-vă cadouri cu megabytes de internet.

Mai jos ai link-ul pentru aplicație pe iOS sau Android.

https://www.orange.ro/myheartbeats/

Lasă un răspuns

