Slava noastră

Ce bogăţie!

Ce privilegiu!

Ce ridicare!

Ce strălucire!

Ce extraordinar!

Domnul Isus Hristos a mărturisit înaintea Tatălui despre noi: ”Eu le-am dat slava pe care Mi-ai dat-o Tu.”

Iată ce zice Dumnezeu despre noi pentru că a zis despre Isus Hristos: ”Iată Robul Meu, pe care L-am ales, Preaiubitul Meu, în care sufletul Meu îşi găseşte plăcerea.”

Slava care i-a dat-o Dumnezeu lui Isus este că l-a numit Fiu Preaiubit.

”Şi din ceruri s-a auzit un glas, care zicea:

„Acesta este Fiul Meu preaiubit, în care Îmi găsesc plăcerea.”

Astăzi este un glas care se aude din cer şi zice: Tu eşti fiul meu preaiubit! Tu eşti fiica mea preaiubită!

 

Căci Tatăl Însuşi vă iubeşte,

pentru că M-aţi iubit şi aţi crezut că am ieşit de la Dumnezeu.

Lasă un răspuns

