O singură predică: Vestea Bună

http://bible.com/126/1co.15.1-7.ntr

„Fraților, vă reamintesc Evanghelia pe care v-am vestit-o, pe care ați primit-o, în care ați rămas și prin care sunteți mântuiți dacă rămâneți fermi în cuvântul pe care vi l-am vestit; altfel ați crezut degeaba.

Ceea ce v-am dat ca fiind de primă importanță este ceea ce eu, la rândul meu, am primit:
anume Cristos a murit pentru păcatele noastre, potrivit Scripturilor, că a fost îngropat, că a fost înviat a treia zi, potrivit Scripturilor, că i S-a arătat lui Chifa și apoi celor doisprezece și că, după aceea, li S-a arătat la peste cinci sute de frați deodată, dintre care cei mai mulți încă trăiesc, iar unii au adormit . După aceea i S-a arătat lui Iacov, apoi tuturor apostolilor.”

Lasă un răspuns

