Nu, domnule!

Nu, domnule! Nu se poate așa ceva.

Ce vrei? Să accept că sunt slab?
Nu pot, domnule. Tatăl meu e atotputernic.

Cum? Să tac și să nu mă bucur?
Nu, domnule. Eu am toate lucrurile și lucrez împreună cu Dumnezeu.

Când? Să aștept până ce mor?
Nu pot, domnule. Acum eu sunt împuternicit pentru minuni și am viață din belşug cu Isus.

Da, domnule.  Eu sunt un copil al lui Dumnezeu.

2 responses to this post.

  1. Posted by ELIAD on 14/02/2015 at 7:44 PM

    este correct ce spui da tu de la crearea omului ai primit de la tatal ruach Elohim caci el este ruach =duh ai primit duh din duhul lui Elohim si tu esti fiul lui ruach Elohim tu nu esti rob ci fiu citeste isaia 56 :2-3-7 si psalm 82;6 deci nu-tzi trebue nimeni sa se jertfeasca pt tine tata te asteapta sa tzi ceri iertare ca si fiul pierdut si sa vii acasa la el precum lumanarea ia foc una de la alta si focul nu se mai termina ci are aceeasi compozitie asa si duhul de la tatal ruach Elohim

    Răspunde

    • Eliad, eu am primit intrare la Tatal prin Isus Hristos. Nu este alta cale!

      Romani 5:17
      „Căci dacă prin greșeala unuia singur moartea a domnit prin acel unul, cu atât mai mult vor domni în viață cei ce primesc belșugul harului și darul dreptății prin Acel Unul Singur, Isus Cristos.”

      Răspunde

Lasă un răspuns

