De ce să îndrăznești să te rogi?

Dumnezeu este bun!

Mai mulți ani în urmă mergeam regulat(la 2-3 luni) la Spital să iau insulina pentru tatăl meu care avea diabet. Aveam de stat la o coadă cam 1 oră și nu-mi era ușor să văd oameni bătrâni și bolnavi așteptând.

O dată m-am supărat și mi-am zis: „Așa nu se mai poate.” Și m-am rugat pentru o rezolvare. Nici măcar nu aveam habar ce să cer! Dar Dumnezeu mi-a ascultat „strigătul” și a făcut o rezolvare surprinzător de simplă și eficientă.

Când am mers iarăși am văzut schimbarea: coada nu mai era așa de lungă și parcă mergea și mai repede.
Când am intrat am văzut soluția: asistenta dădea pentru fiecare pacient o foiță simplă pe care scria ziua când trebuia să revină. Astfel s-a creat un flux de vizite mai scăzut și constant.

Dumnezeu are soluții perfecte pentru orice problemă.

Lasă un răspuns

