De ce pot vota bucuros?

Cea mai bună alegere pe care o pot face este să trăiesc cu Dumnezeu în fiecare zi, deci și în ziua alegerilor pentru președintele României.

Când merg cu Dumnezeu la vot am lângă mine cel mai bun cunoscător de oameni: Creatorul lor. El cunoaște ce iubesc ei și ce planuri au. Cu Dumnezeu votez persoana cea mai potrivită.

Lui Dumnezeu îi place să alegem și mai ales să alegem bine. El ne-a creat cu capacitate de gândire, de calcul și de decizie. Noi avem privilegiul și responsabilitatea de a alege. A vota înseamnă a alege. Eu pot fi bucuros că am această opțiune de a vota și de asemenea mă pot bucura că Dumnezeu are încredere în mine că pot vota bine.

Astfel pot merge bucuros la vot pentru că simt și cunosc voia lui Dumnezeu: e bine să votez și El mă învață cum să votez bine.

Lasă un răspuns

