Cu Isus am minuni

Luni am primit telefon de la un magazin online la care am făcut o comandă cu o lună în urmă. M-au anunțat că am făcut comanda cu numărul 7000 și din acest motiv comanda mea e gratuită.

Joi m-am întâlnit cu Lucian G., un prieten bun, și mi-a zis că nu-l mai doare rinichiul. Mă rugasem sâmbătă pentru el cam 20 de secunde cât i-am mulțumit Tatălui că-i pune rinichiul la loc și îi ia orice durere.

Vineri, Ovidiu, un alt prieten bun, mi-a povestit cum Dumnezeu a trimis mai multe persoane să-i dea banii pentru călătoria misionară în India. Ovidiu nu a cerut bani nimănui ci doar s-a rugat: „Doamne, dacă vrei să merg în India dă-mi banii necesari.” Tot astăzi a aflat și vestea că i s-a aprobat viza de turist, după o așteptare de 18 zile.

Astăzi(sâmbătă) merg la servici și cred că voi experimenta minuni.

Lasă un răspuns

