Sunt un tată bucuros

Sunt un tată bucuros pentru că știu că Dumnezeu mi-a dat mie și soției mele TOT ce avem nevoie pentru a ne crește copilul.
Nu mă încred în lucrurile materiale pe care le avem ci în bogăția nelimitată a lui Dumnezeu: minuni și înțelepciune pentru orice situație.

Când apare o problemă am credință că există o soluție PERFECTĂ și Dumnezeu vrea ca eu să o găsesc și să o aplic bucuros.

Rugăciunea funcționează: îndepărtează constipația, vindecă bubițe multe, liniștește colicile, înmulțește laptele, alungă depresia, dă odihnă în timp scurt.

Sufletul nostru se hrănește când citim din Biblie și se împrospătează când cântăm. 🙂

Eu cred că orice părinte poate fi bucuros dacă se încrede în Dumnezeu ȘI ascultă de EL.

Lasă un răspuns

