Doamne, de ce ești așa de flămând?

Doamne, de ce ești așa de flămând?

Nu vezi că mi-e frică să-ți dau din mâncarea mea?

Doamne, de ce ești așa de bolnav?

Nu vezi că mi-e frică să depun efort să te fac sănătos?

Doamne, de ce ești așa de murdar?

Nu vezi că mi-e greață să stau langă tine? Nu vezi că mi-e lene să-ți dau apă caldă să te speli? Nu vezi că mi-e frică să te primesc în casa mea?

Doamne, de ce ești în închisoare?

Nu vezi ce mândru sunt de viața mea corecta? Nu vezi ce bine mă simt cu bunele mele maniere?

Doamne, de ce ai ales să fii Tu însuți în pielea oamenilor fără casă, flămânzi, săraci, murdari, în închisoare(a dependențelor)? Doamne, de ce ai coborât din palatul Tău ceresc să fii la porci ascuns în pielea fiului risipitor?

Meditație bazată pe textul din Matei 25:31-46

Lasă un răspuns

