Multumire, Lauda, Inchinare – Kris Vallotton

Mulțumirea este răspunsul nostru față de acțiunile Lui(Dumnezeu)

Lauda este răspunsul nostru față de caracterul Lui, natura Lui

Închinarea este răspunsul nostru față de prezența Lui.

Când sunt mulțumitor mă gândesc la ce a făcut El

Când încep să-L laud mă gândesc de ce a făcut ce a făcut El, cine este El

Prin închinare răspund nu la acțiunile Lui sau la vederea caracterului Său, răspund față de prezența Sa.”

Original în engleza:

”Thanksgiving is our response to His actions

Praise is our response to His character, His nature

Worship is our response to His presence

When I am thankful, I am thinking about what He did

When I am entering into praise I am thinking Why He did it, Who he is

In worship I’m responding not to His actions or His person, I’m responding to His presence.”

Lasă un răspuns

