Cine merită ajutat? Toți!

Vedem astăzi așa de mulți oameni care au diferite probleme și ne strigă în fiecare zi în urechi, ne bagă în ochi, ne trag de mână și ne arată: AJUTĂ-MĂ!

La prima vedere vedem oameni care zic că au nevoie de bani dar ei sunt bețivi sau risipitori sau profitori și ne grăbim să zicem: Omul acesta nu merită ajutat!  De ce suntem așa de superficiali? De ce ne gândim: să nu mai fie bețiv și-l ajut? Să înceapă să muncească și el puțin și am să-l ajut?

De ce nu vedem că un bețiv nu poate scăpa de beție decât dacă este ajutat?

De ce nu acceptăm că omul are într-adevăr o problemă? Pentru că nu ascultăm. Pentru că NU VREM să acceptăm. Nu vrem să luăm asupra noastră problemele altora. Nu vrem să simțim durerea, fugim de durere și vrem să găsim doar bucurie. Suntem cei mai săraci în bucurie pentru nu știm că cele mai mari bucurii se află ascunse după cele mai mari probleme.

Bucuria victoriei aparține doar celui care luptă!

Toți oamenii au probleme și cele mai multe se rezolvă fără nici un ban, destule doar cu o vorbă de încurajare, o vorbă de înțelepciune de sus.

Astfel adevărul este: Omul acesta are o problemă care-i provoacă durere. Ce am eu de la Dumnezeu ca să-l ajute pe el?

Eu fie am o rezolvare: mâncare, haine, rugăciune, un sfat, diferite resurse materiale… fie cunosc pe cineva care are o rezolvare.

 Fiţi, dar, milostivi cum şi Tatăl vostru este milostiv.

Luca 6:36

Lasă un răspuns

