Bucuros cu Dumnezeu – (provocat de Alina Ilioi)

Da, mi s-a intamplat să mă bucur cu Dumnezeu. Și în ultima vreme râdem mult mai des împreună.

Culmea mirării e că o dată am început să dansez și să mă bucur cu Dumnezeu când am primit o provocare enormă la prima vedere dar prin Duhul Său Tatăl ceresc m-a făcut să știu că totul se rezolvă și pot să mă bucur.

Cum ziceam, în ultima vreme râd des împreună cu Dumnezeu de exemplu când aud oamenii care spun lucruri slabe despre Dumnezeu sau cum se chinuie ei să-L îmbuneze deși El DEJA îi iubește enorm. Nu râd de necazul oamenilor, ci Dumnezeu mă face să văd cât de copilăroși sunt. 🙂
Vedeți voi, Dumnezeu râde ca un părinte care-și vede copilul care se străduie încăpățânat să aplice metoda lui copilărească și are răbdare până copilul renunță și vine să ceară ajutorul.

De asemenea râd împreună cu Dumnezeu de oamenii care se cred înțelepți, bogați și puternici spiritual și defapt sunt goi. Dumnezeu râde de cei mândrii și îmbogățește pe cei smeriți.

Mulțumesc Alina pentru reamintire și provocare.

Lasă un răspuns

