Eu îmi cunosc opțiunile de vot. Tu le știi pe ale tale?

Bună ziua,

Astăzi doresc să vă ofer ceva practic și anume o unealtă online prin care puteți afla candidații la Senat și Camera Deputaților pentru adresa dumneavoastră. Am primit această unealtă de la Cristi Șoimaru via Suceava Evanghelică, chiar și recomandările de vot spuse acolo nu le consider de lepădat.

Pentru a afla care sunt candidații din colegiul dumneavoastră electoral intrați la adresa: http://politicieni.mediafax.ro/politicieni/alegeri2012/

– alegeți județul și localitatea;

– completați adresa;

– apăsați butonul Caută candidații și veți obține lista de candidați pentru Deputați, respectiv Senatori când alegeți de sus categoria dorită.

Vedeți, cunoașteți, alegeți!

One response to this post.

  1. […] Rugăciune pentru România în preajma alegerilor din 09 decembrie 2012 Eu îmi cunosc opțiunile de vot. Tu le știi pe ale tale? […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

