Bucurie pentru fiecare român v1

Eu am venit ca oile să aibă viaţă, şi s-o aibă din belşug.

Ioan 10:10

 

Eu mă gândesc că planul lui Dumnezeu pentru fiecare om este fericirea împreună cu El.

Eu accept ca adevăr: Dumnezeu ne-a creat ca să avem o relaţie cu El şi să ne bucurăm reciproc unul de altul.

 

Eu le-am dat slava pe care Mi-ai dat-o Tu, pentru ca ei să fie una, cum şi Noi suntem una –  Eu în ei, şi Tu în Mine – pentru ca ei să fie în chip desăvârşit una, ca să cunoască lumea că Tu M-ai trimis şi că i-ai iubit cum M-ai iubit pe Mine. Ioan 17:22-23

Domnul Isus a venit pe Pământ ca și om pentru ca toți oameni să aibă drum deschis la Dumnezeu, pentru ca oamenii să poată avea relație cu El.

Lumea trebuie să cunoască că noi am fost şi suntem iubiţi de Dumnezeu. Și va ști!

 

Fiecare român poate accepta iubirea lui Dumnezeu şi se poate bucura de relaţia cu Dumnezeu. Pentru aceasta a venit, a lucrat, a vorbit, a vindecat, a răbdat, a murit şi a înviat Isus Hristos. Apoi a lăsat biserica să-L reprezinte, să dăruiască dragostea lui Dumnezeu.

Astăzi, 3 septembrie 2012, FIECARE ROMÂN se poate bucura!


– Românule şi româno, primeşte dragostea lui Dumnezeu! Primeşte-L pe Isus Hristos!

 
Bucurosul Petru 🙂
Lasă un răspuns

