180 – Un film ce te schimba

Instrucțiuni pentru limba română – vedeți imaginea de mai jos. Mai jos de imagine este filmul.

Filmul

Sursa: Heart Changer via Suceava Evanghelica

4 responses to this post.

  1. Posted by chris on 21/10/2011 at 5:38 PM

    Am vazut link pt messenger, si m-am uitat… filmat in California in Huntington Beach, nu imi vine cred eca sint asa de multi ipocriti acolo. cit de usor ar ucide uni… si ce usor si-ar salva ei viata cu pierderea altora….. m-am scirbit de rasa asta umana…..

    Răspunde

    • Asta am vazut si eu la inceput si m-am mirat… dar m-ai tare m-am mirat de rezultatul frumos: adica multi si-au schimbat atitudinea inspre bine si au inteles ce este bine.

      Răspunde

  2. […] asupra cinstirii moaştelor Sfintei Parescheva (dyobodiu) 69. Familia Coman (asociatiasmiles) 75. 180 – Un film ce te schimba (petruburac) 77. Cand crezi ca totul e pierdut (video) (parereataconteaza1) Share […]

    Răspunde

  3. Posted by adi on 22/10/2011 at 2:37 PM

    acest film ar trebui difuzat la marele posturi nationale din romania,ba chiar la cele din Europa…pentru a trezi constiinta atator milioane de criminali…

    Răspunde

Lasă un răspuns

