Planuri de viitor

– Tu îți faci planuri de viitor?

– Te gândești ce vei ajunge, unde vei fi, ce vei avea, cum vei fi?

– Ce vrei să obții anul acesta, în 5 ani, în 10 ani, … în viața ta?

Momentan sunt dezorientat și nu pot zice că am planuri de viitor. Mă gândesc într-un moment să iau o direcție apoi în următorul moment mă răzgândesc. Nu sunt sigur de ceea ce vreau, de ceea ce pot, de ceea ce vrea/are Dumnezeu pentru mine. Mi-aduc aminte de eșecuri și în același timp de aspirații. Mă uit la țintele care mi le-am pus în trecut și le văd în ceață.

Ce te-a ajutat pe tine să-ți clarifici direcția în viață?

Eu am găsit niște îndemnuri în Biblie legate de planificare. Ce părere ai de ele?

„Nu te făli cu ziua de mâine, căci nu ştii ce poate aduce o zi.”

Proverbe 27:1

şi voi zice sufletului meu: „Suflete, ai multe bunătăţi strânse pentru mulţi ani; odihneşte-te, mănâncă, bea şi înveseleşte-te!” 

Dar Dumnezeu i-a zis: „Nebunule! Chiar în noaptea aceasta ţi se va cere înapoi sufletul; şi lucrurile pe care le-ai pregătit ale cui vor fi?” 

Tot aşa este şi cu cel ce îşi adună comori pentru el, şi nu se îmbogăţeşte faţă de Dumnezeu.”

 Luca 12:19-21

Ascultaţi, acum, voi care ziceţi: „Astăzi sau mâine ne vom duce în cutare cetate, vom sta acolo un an, vom face negustorie şi vom câştiga!”, şi nu ştiţi ce va aduce ziua de mâine!


Căci ce este viaţa voastră? Nu sunteţi decât un abur, care se arată puţintel, şi apoi piere.


Voi, dimpotrivă, ar trebui să ziceţi:
„Dacă va vrea Domnul, vom trăi şi vom face cutare sau cutare lucru.”

Iacov 4:13-15

Dar cel ales la suflet face planuri alese şi rămâne statornic în ele.”

Isaia 32:8 – NTR
Inspirat de acest verset am scris mai demult un articol despre planificare.

One response to this post.

  1. […] din America! (crestintotal.ro) 69. Spectacol Ori Slujba Religioasa? (strainisicalatori) 85. Planuri de viitor (petruburac) 91. Vestimentația care mă repezintă (doruc) Share this:FacebookTwitterLinkedInLike […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

