Crezi sau eşti mort?

De ce se aude gălăgie în piaţă şi totuşi miroase aşa puternic a hoit?

De ce se vorbeşte atâta despre Dumnezeu în România şi totuşi se vede o aşa mare depărtare de EL?

La câte clădiri bisericeşti avem şi la câţi membri sunt înscrişi în registre, adică o populaţie majoritar creştină, ar trebui ca ziarele să aibă titlurile principale de genul:

„În luna Mai nu s-a înregistrat nici un furt.”

„Natalitatea României este cu 3% peste media europeană.”

„Japonia primeşte sprijin prin al treilea grup de voluntari români.”

„Poliţia română a primit premiu de excelenţă la Congresul European de la Viena

„CFR a crescut viteza trenurilor cu 40% în ultimii 2 ani”

A tipări o hârtie e mai uşor decât a o ridica de jos… A desena un tablou e mai uşor decât a tunde gardul… A transporta încălţăminte second-hand e mai uşor decât a turna asfalt de calitate … A-ţi spune nemulţumirea e greu dacă trebuie să spui o soluţie.

Vă recomand:

Tot aşa şi credinţa: dacă n-are fapte, este moartă în ea însăşi. Dar va zice cineva: „Tu ai credinţa, şi eu am faptele. Arată-mi credinţa ta fără fapte, şi eu îţi voi arăta credinţa mea din faptele mele.” Tu crezi că Dumnezeu este unul şi bine faci; dar şi dracii cred… şi se înfioară! Vrei, dar, să înţelegi, om nesocotit, că credinţa fără fapte este zadarnică? – Iacov 2:17-20

Pe voi înşivă încercaţi-vă dacă sunteţi în credinţă. Pe voi înşivă încercaţi-vă. – 2 Corinteni 13:5

Un om viu prin credinţă:

Am fost răstignit împreună cu Hristos, şi trăiesc… dar nu mai trăiesc eu, ci Hristos trăieşte în mine. Şi viaţa, pe care o trăiesc acum în trup, o trăiesc în credinţa în Fiul lui Dumnezeu care m-a iubit şi S-a dat pe Sine însuşi pentru mine. – Galateni 2:20

One response to this post.

  1. Articolul este destul de interesant.

    Răspunde

Lasă un răspuns

