Vârsta mea psihologică:36 ani

Se pare că psihicul meu a luat-o înainte cu 10 ani conform testului: Ce vârstă psihologică ai?

Pe mine m-a surprins rezultatul. Vă rog să citiți constatările rezultate și să-mi spuneți dacă sunt adevărate. Care dintre ele?

Ai făcut testul? Ce rezultat ai obținut: ești mai bătrân sau mai tânăr cu gândurile tale?

3 responses to this post.

  1. Si mie mi-a dat exact aceeasi varsta. Poate numai asta stie sa zica site-ul 🙂

    Răspunde

  2. Posted by Alina on 06/04/2011 at 8:01 AM

    Mie mi-a dat exact cat am!

    Răspunde

  3. Posted by Cristi on 11/04/2011 at 12:45 PM

    mi-a dat 38 ani, aproape de virsta mea 39. mi se pare pare irelevant testul: au fost 5,6 intrebari la care as fi vrut sa raspund cu 2 variante

    Răspunde

Lasă un răspuns

