Am fost la târg… de cariere

Bunica mea obișnuia să ne numească(pe mine și frații mei) ”târgoveți”, un sinonim pentru orășean, pentru simplul fapt că locuim în oraș. Adevărul este că pentru a fi un citadin veritabil implică mai multe aspecte.

Asemănător astăzi am devenit și eu ”om de carieră” prin faptul că am vizitat târgul de cariere de la Suceava. Pot spune că am deja o experiență diversă prin faptul că am studiat mai multe companii din diferite domenii de activitate.

Vă prezint CV-ul meu pe scurt, adică cartea de vizită:

Împresii din târg:

Organizatorii s-au dovedit foarte primitori. Am fost întâmpinat de tineri care s-au comportat exemplar: M-au înregistrat ca și participant, mi-au oferit trei cărți gratuite și toate informațiile de care am avut nevoie pentru vizitarea standurilor angajatorilor. O îmbunătățire de organizare: Programul pentru vizitatori să fie mai lung. Note: Promovare – 9, Organizare – 9,5, Ospitalitate – 10

Organizatorii: Târgul de cariere – www.targuldecariere.info

Angajatorii s-au arătat obosiți. Prea mulți dintre prezentatorii firmelor erau nepăsători că cineva se uită la standul lor, erau ocupați să vorbească între ei. Nu prea căutau să prindă cei mai buni angajați. O idee – Dacă cineva se uită la reclama ta sau anunțul tău e posibil să fie viitorul client/angajat fidel companiei tale.– Faptul că era ora 12(când am trecut eu) nu este o scuză, ci o dovadă a lipsei de programare a resurselor umane. Note generale: Promovare – 7, Organizare – 8, Ospitalitate – 5.

Vizitatorii s-au arătat interesați dar în număr mic. Probabil și tu ai lipsit: Ai știut că este caravana locurilor de muncă la Suceava? Astăzi este ultima zi, până la ora 16 la Casa de Cultură. Un sfat pentru vizitatori: Îndrăznește și întreabă detalii, nu te lua doar după ce este afișat. Oamenii de la stand sunt acolo exact pentru aceasta: Să vorbească cu tine! Note: Prezență: 4, Interes – Socializare: 8, Inițiativă: 3

Nu uita: ”Oriunde se muncește, este și câștig.”

Proverbele lui Solomon

Lasă un răspuns

