Fără Facebook exist mai bine

Update Feb 2014: Da, acum am cont de Facebook impreuna cu sotia mea.🙂 Cautam sa-l folosim bine împreună.

Anul acesta l-am început fără Facebook: mi-am dezactivat contul.(Nu ți se permite să-ți ștergi contul, deci înainte de a-l dezactiva ștergeți-vă pozele măcar.UPDATE: Un prieten mi-a dat o adresă care explică cum să-ți ștergi definitiv contul de Facebook, click AICI)

Am citit de curând pe coperta unei reviste: ”Nu ești pe Facebook, nu exiști!”

Răspunsul meu: FALS!

De ce eu exist mai bine fără contul de Facebook?

– am recuperat timpul de 1 oră în fiecare zi care-l pierdeam citind noutățile spuse de prietenii mei (mulți), comentând pozele lor, comentând comentariile lor, folosind tot felul de joculețe și aplicații interactive; Acest timp recuperat aduce roade: Anul acesta deja am citit 2 carti și sunt la a 3-a.

– am renunțat la relațiile virtuale și mi-am întărit relațiile cu prietenii apropiați; Nu mai comentez la zece prieteni într-o zi, ci sunt atent pentru 2-3 persoane și sunt mult mai eficient pentru a-i ajuta la nevoile lor.

– am gândurile mult mai clare în minte, normal că sunt mai puține acum…🙂

– sunt mai creativ: fiind conectat mai bine la lumea reală văd, înțeleg și ”atac” mult mai concret situațiile actuale;

Pentru mine facebook a fost dăunător și văd ca o pierdere mare de potențial implicarea oamenilor în rețele de socializare.

5 responses to this post.

  1. just :))
    Oricum, e clar mai bine sa ne preocupam de prietenii nostri „cei de toate zilele” decat de gramezile acelea virtuale…

    Răspunde

  2. La partea cu relatiile virtuale subscriu. Mai ales pentru noi cei care avem bloguri. Una e sa formezi o relatie intre bloguri, care presupune citit, urmarit in timp, informatii consistente la mijloc, si alta e pe facebook unde totul e mult mai direct si simplu, dar si mai superficial.

    Tocmai de aceea eu am doar prietenii apropiati pe FB si inca cativa cunoscuti ale caror preocupari le cunosc si impartasesc. In felul acesta sunt aproape si de aceia dragi mie care nu au blog.

    Ca orice lucru de pe lumea asta, trebuie facut cu masura si pe masura fiecaruia dintre noi, dar mai ales, trebuie infruntat fata in fata pentru a pastra legatura cu realitatea si nu cu imaginea virtuala a dorintelor noastre.

    Răspunde

  3. Posted by patryc on 22/03/2011 at 3:17 PM

    E un pas foarte bun cel pe care l-ai facut!

    Răspunde

  4. Gandesc la fel ca tine in ceea ce priveste Facebook si valoarea timpului. Mi-am facut insa cont. Nu sunt sigur daca am facut bine, daca voi castiga ceva care sa justifice pierderea timpului.

    Răspunde

  5. l-am sters si eu o data cam acum doi ani parca (mama cat a trecut de atunci) si dupa ce am realizat ca nu mai pot sa joc farmville am luat-o de la inceput… … acum am abandonat farmville dar du-mi vine sa renunt la „fanii” mei de ep FB😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

