Prima carte citită în acest an

Se numește ”Măsura credinței – Dacă Dumnezeu este bun, de ce nu poate opri răul?”(titlul original în engleză: ”What Good is God?”), este scrisă de Philip Yancey și m-a dus prin lumea întreagă să văd aplicarea credinței în Dumnezeu.

Am primit-o premiu de Revelion și propunerea ”poruncitoare” să o citesc în luna ianuarie. Am folosit câteva zile și din februarie…:)

Cel mai des am citit seara.

Philip Yancey a folosit o structurare interesantă pentru fiecare loc pe care l-a vizitat: mai întâi prezintă contextul în care a cunoscut acel loc și oamenii de acolo apoi ne prezintă mesajul care l-a transmis celor de acolo.

Astfel ca și cititor am călătorit :

– în China unde Biserica crește spectaculos, în ciuda unui guvern ateu;

– în Orientul Mijlociu unde o biserică odinioară înfloritoare, acum abia mai rezistă;

– în Africa de Sud, unde o biserică multicoloră se caută pe sine printre rămășițele unui trecut rasist(apartheid-ul);

– în SUA am vizitat scena masacrului de la Virginia Tech, o convenție a prostituatelor (reabilitate), un grup de alcoolici din Chicago și două enclave din sudul creștin conservator;

– în India o biserică zguduită de atacurile teroriste masive din centrul Mumbaiului;

– în Anglia am fost la Cambridge pe urmele unui fost ateu ce a devenit un creștin de referință: C. S. Lewis;

Vă recomand să urmați și voi această călătorie globală citind această carte. Veți vedea mult mai clar adevărul:

”şi fraţii voştri în lume trec prin aceleaşi suferinţe ca voi.”

(1 Petru 5:9)

În lume veţi avea necazuri; dar îndrăzniţi, Eu am biruit lumea.”

(Ioan 16:33)

 

Adresă pentru comandă AICI

3 responses to this post.

  1. Cartea n-am citit-o, nici nu am auzit de ea🙂 dar am citit alte carti de Philip Yancey. Parerea mea despre cartile lui: scrie putin cu multe cuvinte si nu trateaza un subiect biblic din punct de vedere teologic, ci din experiente.Dupa cum ai prezentat-o, cartea asta nu pare sa faca exceptie.🙂

    Răspunde

    • Ai dreptate ca Philip Yancey spune putin cu multe cuvinte si nu cred ca aceasta e gresit. Cred ca ne ajuta sa intelegem clar si din mai multe perspective.

      Cine a zis ca e regula sa scriem/vorbim din punct de vedere teologic? Important e sa vorbim corect adevarul. Cred ca Philip Yancey cel putin pune clar intrebarile, chiar daca nu ofera toate si complet raspunsurile.

      Pe mine ma mai ajuta sa invat si alta limba decat crestineza…:)

      Răspunde

  2. […] aplicată – aceeași tema regăsită și în prima carte citită în acest an – este subiectul pe care Craig Groeschel îl abordează. Acest tânăr păstor m-a provocat […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

