Astăzi am descoperit, am redescoperit

Am descoperit nista ganduri profunde despre romani pe www.spirit.ro. Cum am ajuns aici? Citeam pe undeva că a murit Adrian Păunescu și …

Am redescoperit un film, care nu l-am vazut, care imi spune schimba raul din jurul tau cu ceea ce ai: I Heart Revolution. Mă gândeam ce aș putea arăta cuiva astăzi ca să-l motivez să trăiască cu adevărat.

Trailer: 

Am redescoperit o melodie: Josh Wilson – Before the morning, între preferatele de pe canalul de youtube al Marianei. Mă uitam și eu ce-i place Marianei, și am reascultat această melodie care-mi place și mie.

și întrebarea (din cantec): Ai îndrăzni să crezi? Pentru că cineva astăzi m-a provocat iarăși cu vorbe de genul: Ia-ți mă o prietenă! De ce stai singur? Nu te plictisești?

Nu, nu mă plictisesc. Astăzi m-am odihnit.

One response to this post.

  1. http://www.gradinaeden.wordpress.com promoveaza o invatatura care arata drumul inapoi in binecuvantarea gradinii Eden, drum pe care Hristos prin jertfa Lui l-a facut posibil pentru noi, luand asupra Lui pacatul, boala si blestemul.

    Daca doriti putem face schimb de linkuri pentru blogroll

    Răspunde

Lasă un răspuns

