Prin credinta (3): Traim viata

„… după cum este scris: „Cel neprihănit va trăi prin credinţă.” ”

Romani 1:17 (Cornilescu)

În acest verset cred că apostolul Pavel se referă la prezentul continuu: viaţa de pe Terra şi la viitor:viaţa veşnică.

Credinţa este un element vizibil la urmaşii lui Isus Hristos. Muncesc prin credinţă: în locuri ce nu par roditoare, folosesc resurse ce par slabe, investesc în oameni ce nu arată potenţial. Sfidează logica prin vorbire şi prin fapte. Nu se îngrijorează când mănâncă ultima mâncare ci o împart cu cel care nu are.

Dumnezeu este cel care le onorează credinţa. Binecuvintează pământul, binecuvintează uneltele, binecuvintează oamenii.

Ce vom zice despre acei credincioşi care au investit credinţă şi mor într-un mod subit: accident de maşină, o boală fulger, omorâţi de un criminal, etc… ??? Aceştia au primit mai curând decât ne aşteptam onoarea finală pentru credinţă: viaţa veşnică.

Dacă nu trăim prin credinţă atunci cred că ne reducem personalitatea la nivelul unor şoareci de laborator sau a unor peşti într-un acvariu. La fel ca şoarecele omul poate să alerge spre locul unde îi miroase bine, să danseze când cântă muzica, să se îndrepte spre orice luminiţă apare în întuneric; Astfel acceptăm să acţionăm după cum ne sunt stimulate poftele. Accept eu să fiu elementul dresat sau îmi iau în serios rolul de om? Accept că am responsabilitatea să aleg sau mă avânt în nebunia satisfacerii imediate?

Credinţa este o încredere în lucrurile invizibile. A trăi prin credinţă se vede printr-o purtare în care ţinem cont de aceste lucruri. Eu cred că Isus este Fiul lui Dumnezeu şi Dumnezeu este şi Tatăl meu. Scriu aceste meditaţii pentru că Lui îi place să vadă gândurile mele.

În viaţa mea accept că nu pot face totul cu mâna mea: Îi las loc pentru aşi pune mâna Lui.

sursa imagine: http://www.biosphere-expeditions.org/images/stories/tasters/walk.jpg

One response to this post.

  1. dragutz blogul tau🙂
    _______
    http://www.crocobau.wordpress.com (teme noi in fiecare zi, intra si tu)

    Răspunde

Lasă un răspuns

