Intrebarea vietii lui

3 responses to this post.

  1. da las creste eu caci imi plac mult ciopiiii si deocamdata nam dar as vrea multy sa am cas darul lui dzeu

    Răspunde

  2. Posted by Cristi on 10/02/2011 at 12:00 AM

    Intrebarea e grea. Cred ca da. Este o problema legata de bani.Mai e ceva: in societatea actuala oamenii nu ar intelege de ce sa infiezi un copil cind deja ai 1 sau 2? Adica, acesti oameni n-ar fi de acord sa-l salveze.N-as putea spune de ce.
    Sunt curios ce rezultate are sondajul.

    S-auzim de bine!

    Răspunde

    • Intrebarea intr-adevar e grea. Eu cred ca e o problema legata de frica si dragoste. Daca iubesti banii, e o problema legata de bani pentru ca ei iti aduc comfort si incredere.
      Daca iubesti viata si frumosul renunti la muuult comfort pentru a obtine.

      Ca sa vezi rezultatele apesi pe View Results. Momentan: 23(67%) zic Da, 1(3%) zice Nu,e prea greau, 1(3%) zice Nu e problema mea, 8(23%) zic Nu stiu, si 1(3%) alte raspunsuri.

      Răspunde

Lasă un răspuns

