Ce vrei sa fac, Doamne?

Unde duce viata? Pentru ce ma aflu aici? Are cineva nevoie de mine?… Sigur te-ai intrebat si tu intrebari asemanatoare, mai ales dupa ce ai devenit un copil al lui Dumnezeu. Daca nu te-ai facut copilul lui Dumnezeu, prin credinta in Isus Hristos, atunci viata ta duce doar la moarte. Nimic nu are sens fara Dumnezeu pentru ca fara El moartea este finalul. Si ce viata are sens daca se termina?

Noi am fost creati sa existam pentru totdeauna, si nu ne temem decat de ideea ca viata noastra se poate termina. Si cum Tatal nostru este Creatorul El a pus si in noi dorinta de a crea, de a descoperi, de a cunoaste. Noi suntem creati pentru aventura si viata cu Dumnezeu este o aventura.

Ce am invatat eu despre intrebarea: Ce vrei sa fac, Doamne?

1. Aceasta intrebare trebuie pusa cat mai des.

In primul rand dimineata, cum zice si in Ps 5: „Dimineata imi indrept rugaciunea spre Tine si astept.” Dimineata incep ziua cu aceasta intrebare si cel mai bine e ca sa traiesc ziua cu aceasta atitudine de asteptare a raspunsului iarasi si iarasi.

Dimineata primesc directie din partea lui Dumnezeu pentru planurile mele pentru ziua curenta, primesc subiecte la care trebuie sa meditez privitoare la persoana mea, la familia mea, la biserica mea, la orasul meu, la tara mea.

2. Asteapta ca Dumnezeu sa-ti raspunda la intrebare.

Dumnezeu iti va raspunde la aceasta intrebare cu o singura conditie: Sa pui intrebarea sincer.

Sincer inaintea lui Dumnezeu inseamna sa recunosti ca El este Stapanul Tau Perfect si tu esti creatia Lui care trebuie modelata de El.

Cum iti va raspunde Dumnezeu? Cum crezi tu. Daca ii pui intrebarea in gand, asteapta-te sa-ti raspunda in gand. Asigurari: Dumnezeu este singurul care citeste gandurile. Daca pui intrebarea catre Dumnezeu crezi tu ca Dumnezeu permite diavolului sau altcuiva sa intervina in conversatia voastra? Nicidecum.

Asteapta linistit raspunsul lui Dumnezeu.

Daca nu-ti va raspunde cu un gand direct iti va zice unde gasesti raspunsul. Cel mai des in Biblie, Cuvantul Lui. De asemenea poate fi in versurile unui cantec, intr-o scrisoare, intr-o carte, intr-o privire aruncata pe geam, intr-un sms primit de la cineva. Asteapta-te ca Dumnezeu sa-ti raspunda.

Raspunsul lui Dumnezeu contine elemente care sa arate clar legatura cu intrebarea ta.

3. In timp ce astepti raspunsul lui Dumnezeu fa lucrurile care le stii deja.

Orice copil al lui Dumnezeu stie ca are nevoie sa citeasca din Biblie, sa aiba relatia prin rugaciune cu Dumnezeu, sa aiba relatie cu frati si surori din Biserica, sa slujeasca altora. Daca renunti la un lucru care deja stii sa-l faci ai sanse mai mari sa-ti agravezi situatia, sa-ti impietresti inima si sa nu auzi raspunsul lui Dumnezeu.

Altceva: Astazi am auzit pe o crestina care l-a luat pe Dumnezeu in serios si a facut o rugaciune intelepta. Ea a zis: „Provoaca-ma Doamne! ” Aceasta rugaciune este una de credinta, una prin care se transmite: Doamne, stiu ca vrei ceva de la mine. Zi-mi, poate fi orice! Doar zi-mi si eu fac.

Maine dimineata, cand te trezesti prezinta-te inaintea lui Dumnezeu si fii sincer: Doamne, ce vrei sa fac astazi?

7 responses to this post.

  1. asa am sa fac, incepind de miine., adevarul este ca ,sint foarte suparata si numai Dumnezeu ma poate ajuta

    Răspunde

    • Posted by claudia on 30/11/2011 at 7:26 AM

      imi pare rau ca esti suparata, daca te pot ajuta cu ceva – am sa te ajut ,
      si eu sunt suparata si eu tot la dumnezeu astept raspunsul-dar poate impreuna putem fi mai puternice
      nu-ti pierde speranta in Dumnezeu el este mare si puternic- oamenii sunt atat de mici si deasta sunt uneori rautaciosi ci chiar diabolici- dar daca il avem pe Dumnezeu el poate totul
      ai incredere in el si fruntea sus- uita-te la cer este nemarginit

      Răspunde

      • Posted by cornel on 01/08/2013 at 10:43 PM

        Multumesc autorului.Domnul avrut sa gasesc acest raspuns.Mi-am pus aceasta intrebare,iesita dintr-o situatie de neiesit””pentru mine,nu pentru el””,si amscris-o pe google,fiind sigur ca gasesc raspuns.Iata ca s-a dovedit adevarat.Trebuie sa-i multumim Domnului Isus pentru tot ce avem si sa invatam sa traim prin supranatural!

  2. Posted by cristi on 25/10/2013 at 3:31 AM

    uneori simti sa faci mai multe pentru Domnul si nusti cum sa faci find an fata calculatorului ati vine si asemenea antrebari . ori cum fi binecuvantat.

    Răspunde

  3. Posted by anna on 02/12/2013 at 7:12 AM

    multumesc.este un mesaj de mare ajutor pentru mine…Dumnezeu sa va poarte de grija.

    Răspunde

  4. Si eu am pus intrebarea pe google,…E incurajator ce ai scris, si imi place tare mult culoare asta verdee…. Fii binecuvantat!

    Răspunde

  5. Și mie mi-a fost de folos articolul; continuă să fii un „ajutăreț” în Domnul și nu obosi în facerea binelui, căci răsplata ta va fi mare 🙂 Pace și binecuvântare!

    Răspunde

Lasă un răspuns

