Cu ce ocazie?

Astazi Dumnezeu mi-a dat un buchet de narcise si le-am impartit la cateva doamne si domnisoare la biserica unde sunt membru. Cea mai frecventa reactie a fost intrebarea: Cu ce ocazie?

Barbatilor si baietilor, treziti-va! Uite ce intrebare au ajuns sa ne puna. Stiti din ce cauza? Pentru ca le-am obisnuit sa le daruim flori doar cu ocazii speciale, cand ne aducem si noi aminte sau ne „obliga” vreo sarbatoare.

Eu cred(acum) ca in orice zi, la orice ora, in orice loc este perfect potrivit sa daruiesti o floare unei doamne sau unei domnisoare. Floarea e facuta sa fie daruita unei femei, femeia e facuta sa primeasca flori si barbatii sunt facuti sa daruiasca flori femeilor.

Astazi este o ocazie sa daruiesti o floare unei femei, Maine este o ocazie sa daruiesti o floare unei femei, Oricand este o ocazie sa daruiesti o floare unei femei!

PS: Pe langa intrebarea care m-a pus in incurcatura, ca nu am avut raspuns, m-am bucurat sa vad ca toate doamnele si domnisoarele au primit floarea si au zambit bucuroase! 🙂 Doamne, iti multumesc pentru ele: florile si femeile!

sursa imagine: http://www.scenicnursery.com/archives/dutch-master-daffodil.jpg

Lasă un răspuns

