Punctul meu de vedere

Ce vezi, Petrica? Vad niste puncte negre pe cerul alb, se misca multe, multe.

… m-am ridicat din pat…

Ce vezi Petrica? Vad copacii acoperiti cu alb, mult alb, carari albe, masini albe, oameni albi.

Cum se face ca niste puncte negre din cerul alb au facut atata alb incat au acoperit totul?

Tot timpul fulgii de zapada au fost albi, doar punctul meu de vedere s-a schimbat. La inceput priveam de jos in sus, apoi am privit de sus in jos.

Cum privesc lucrurile in viata? De jos in sus sau de sus in jos? Din punctul meu de vedere, din pozitia ta, din pozitia lui Dumnezeu?

Privesc… ma misc…iarasi privesc…inteleg mai mult.

sursa imagine: http://www.516arts.org/images/exhibitions/out_underground/mougel_hole.jpg

One response to this post.

  1. Posted by peter on 14/02/2010 at 1:13 PM

    minunat, frumos si deosebit, zambesc cu lacrimi in ochi,,ajuta-ma DOAMNE sa privesc de sus in jos,,si cand obosesc sa cer ajutorul TAU,,amin:)
    multumesc petrica

    Răspunde

Lasă un răspuns

