Zapada este alba

Astazi am ajuns de dimineata la Mitocu Dragomirnei si in momentul cand am coborat din microbuz am fost orbit de albul zapezii. Uau!!! Alb, alb si iar alb.

Nu am mai fost aici de la anul nou, mai mult de 1 luna de zile, timp in care am vazut doar zapada din Suceava, am mers doar prin zapada murdara, framantata… zapada stricata. Dar aici totul e asa de curat, asa de asezat, asa de frumos. Nu am un aparat foto sa va arat dar credeti-ma: aici zapada e mult mai frumoasa.

Doar soseaua principala trece ca o linie neagra prin sat, in rest totul este alb, este linistit.

Acum ma uit la zapada si ma odihnesc linistit. Astazi zapada este alba.

Lasă un răspuns

