Întâlnirea ce nu necesită timp

Există o întâlnire pentru care nu voi avea nevoie să-mi rezerv timp, cu toate că pot face pregătiri. Este vorba de o întâlnire la care voi participa asigurat, nu voi întârzia deloc şi nu va lipsi nimic din ceea ce este necesar. Este vorba de întâlnirea cu Dumnezeu la finalul vieţii mele.

Şi tu poţi fi chiar cel mai ocupat om din lume, prins în afaceri, probleme sau bucurii, zi şi noapte… când vei fi chemat vei avea doar un singur răspuns: Prezent! După tine va veni cel mai bun agent de „colectare”: Moartea. Te desprinde de orice ai fi legat: servici, copii, nevastă, bunici, prieteni, maşină, cărucior, renume, etc…

Când Dumnezeu zice că e momentul să ne întâlnim la EL, nu există amânare. Astăzi, acum, când scriu aceste rânduri Dumnezeu aşteaptă ca Eu să-L chem la mine.

El mi-a dat timpul ca să-L chem pentru că El nu are nevoie de timp atunci când mă cheamă la EL. Atunci pur si simplu: opreşte timpul.

Lasă un răspuns

