Reacţie electorală – 1

Un scump prieten de al meu a citit Critica sloganurilor electorale publicată pe blogul revistei Orizonturi eterne şi mi-a exprimat sentimentul lui faţă de politicieni. Consider că această exprimare faţă de politicienii români este una destul de răspândită, cel puţin eu am observat-o, surprins, la mulţi dintre prietenii mei.

Reacţia electorală a lui Petrică Voicu:

 

Am citit sloganurile electorale…m-am simţit aşa dezgustat. Politica nu a fost şi nu va fi niciodată reprezentantul adevărului – minciună, propriile interese…şi atât.
Să nu aud niciodată de politicieni fie că sunt ei români, chinezi, filipinezi,congolezi
Dumnezeu îi îngăduie şi îi păstrează pentru ACEA ZI.
Dar să creadă că suntem, atât de naivi încât să le credem minciunile lor de sloganuri…Ei se reprezintă pe ei înşişi şi pe propriile lor interese…
Eşti politician, ai bani, putere, influenţă, contribuabilii plătesc pentru cheltuielile tale, mergi în vacanţă în toată lumea fără să plăteşti un leu…şi bineînţeles, cât de puţină muncă posibilă… Trebuie doar să ştii să vorbeşti, să ştii să minţi, să ştii să te joci cu oameni şi caractere.
Să nu aud de politicieni, e mult mai bine! Nu aştept de la ei NIMIC şi ei nici nu pot oferi nimănui NIMIC, ci doar lor ŞI ATÂT.
Şi dacă CUMVA apare cineva în spectrul politic care ar dori SINCER să schimbe ceva, să facă ceva pentru cei mulţi, ESTE DAT LA O PARTE, fără milă…şi istoria e plină de aşa cazuri. Uite unul îmi vine în minte: Filipine, 1983, NINOY AQUINO, creştin, born again*, vrea să schimbe ceva. Vine în Filipine după ani şi ani de exil, e recunoscut, e faimos, oamenii îl iubesc şi ce e mai important ÎL IUBEŞTE PE DOMNUL DIN TOATĂ INIMA, apare până şi în club 700 AL LUI PAT ROBERTSON..
Cum intră în aeroport ESTE ASASINAT. Înainte de a muri el declara: „Dacă e să mor, nu mă tem. Ştiu unde merg.”
Fusese avertizat că s-ar putea să fie asasinat, dar NU SE TEME! Vrea să SCHIMBE CEVA. Este MARTIRIZAT şi FILIPINE explodează. Aşa dictatorul MARCOS este înlăturat, oamenii inundă străzile cu portrete de a lui AQUINO şi cu versetul: „Nu este dragoste mai mare decât cineva să îşi dea viaţa pentru prietenii săi.”**
Ninoy Aquino, Martin Luther King Jr. … şi mai sunt atâtea exemple dar atâta îmi vine în minte acum. Aceştia ce îşi zic acum politicieni sunt o palidă copie, o caricatură.
… cam atât…

 

3 responses to this post.

  1. Posted by Elena on 17/11/2009 at 9:39 AM

    Daca Petrica e asa dezgustat de politica, atunci care sunt propunerile lui? Sunt curioasa daca are de gand sa schimbe el sistemul politic sau pur si simplu renunta la el…

    Răspunde

    • Posted by peter on 17/11/2009 at 9:20 PM

      elena, salut..
      pai, propunerile mele ar fi,,,mai multa rugaciune din partea noastra si de ce nu, NOI CRESTINII SA NE IMPLICAM IN POLITICA, SA II DAM LA O PARTE PE PAGANI, MINCINOSI, SI IPOCRITI.
      daca ne vom ruga pentru oameni integri, si onesti, cu dragoste pentru DZEU, nascuti din nou si avand o relatie adanca si sincera cu DOMNUL, atunci, EL va ridica acesti oameni,,,

      am avut si eu o discutie cu un bun prieten de al meu, care m-a ajutat sa scap de anumite sentimente negative vizavi de acesti lupi flamanzi care isi spun politicienii de azi, si am ajuns la concluzia ca ei exista printre altele, pentru ca noi, crestinii nu ne-am facut partea..nu ne=am rugat, NU NE-AM IMPLICAT..

      asa ca elena, lasa sarcasmul la oparte si totusi incerca sa intelegi ce a vrut sa zic cu acel comentariu dinainte.

      eu nu pot sa schim sistemul politic,,,dar DZEU POATE DACA EU, TU ELENA, SI ALTII CA NOI, PETRCEM TIMP IN RUGACIUNE SI POST PT TREZIRE PRINTRE EI..PRINTRE POLITICIENI..

      asta cred..
      cu umilinta, eu, peter

      Răspunde

Lasă un răspuns

