Dictatura libertății

Libertatea de a alege? E doar atât?

Cred că fiecare om este liber să aleagă cel puțin un lucru în viață: să slujească lui Dumnezeu sau diavolului. Omul primește egal, clar și corect oferta: alegi binele sau răul. Dumnezeu va judeca pe toți oamenii și pentru că este și Creatorul și Judecătorul are grijă ca fiecare să aibă posibilitatea de a alege. Este clar că există liberul arbitru.

Problema de care nu suntem conștienți de multe ori este că TREBUIE să alegem, nu există mă abțin.

Dumnezeu ne-a pus pe pământ și pentru că ne iubește ne-a dat viața ca și timp de gândire. Dar pentru fiecare va veni un moment când El va zice destul: până aici ai avut timpul și resursele necesare ca să te decizi. Decizia este dacă îl accepți pe Dumnezeu ca Stăpân și Tată, pe Isus Hristos ca Domn și Salvator… te decizi dacă iubești adevărul sau îl urăști.

Adevărul este că Dumnezeu este Suveran peste noi și El are decizia finală. Noi suntem proprietatea Lui. Dumnezeu nu este deloc ca împărații sau dictatorii de pe Pământ. Aceștia au făcut și fac greșeli enorme, mai ales când ajung să ceară închinarea care o merită doar Dumnezeu. Am revăzut monstruozitatea unui dictator chiar azi când am urmărit documentarul „Decrețeii” despre care am aflat de pe blogul lui colaholicu.

Mă bucur că trăiesc în vremea aceasta de libertate, dar e greu să accept că sunt responsabil de alegerile mele.

 


 

2 responses to this post.

  1. Posted by peter voicu on 30/10/2009 at 2:17 PM

    articolele tale sunt frumoase si inaltatoare..imi place de fiecare data

    Răspunde

  2. Nu-i rău spus ce-ai spus tu mai sus ! Bravo !

    Răspunde

Lasă un răspuns

