Lupta de la ora 5

De ce nu am mai scris pe blog 2 săptămâni de zile? Ei bine, pentru că am fost ocupat în fiecare zi(excluzând duminica) cu lupta de la ora 5.

Ce se întâmplă la ora 5?

Sună ceasul prima dată, îl amân prima dată. Sună ceasul a 2-a ora, îl pun să tacă încă 10 minute. Sună ceasul a treia oară: Dau pe stop și-s convins că nu mai este amânare. Trebuie să mă pregătesc să merg să deschid Biserica Speranța la ora 6, cum v-am scris mai demult. Intru într-un vârtej de grabă și pregătire în care se zbat două necunoscute: ce trebuie să iau cu mine? și cât timp mai am ca să nu întârzii? Uneori îmi iau geanta cu laptopul și-mi pun în ea deasemenea și Biblia, carnetul de notițe, o carte de citit și alte chestii probabil, dar cîteodată îmi iau doar Biblia.

Pe la 5:40-45 vârtejul iese pe ușă și începe să meargă grăbit spre centrul Sucevei. Mersul în liniștea dimineții mă ajută să mă gândesc la câteva lucruri și se dovedește că disipă agitația din mintea mea, astfel când intru în locul „marilor lupte” la ora 6 intru cu pace și speranță.

Și care e lupta? Lupta e să aleg răspunsul la întrebarea: Se merită?

Da.

2 responses to this post.

  1. Posted by nu conteaza on 28/10/2009 at 6:21 PM

    un lucru nu inteleg. de ce printe lucrurile pe care le ei pentru biserica..laptop biblia carnet de notite. ei cu tine si ceva de citit?daca totusi te duci la biserica

    Răspunde

  2. Posted by petruburac on 28/10/2009 at 7:04 PM

    pentru ca stau 3 ore… intelegi?

    Răspunde

Lasă un răspuns

