Amintiri din copilarie

Familia Burac – 1986

rând sus: Radu, Victor, Paulin

rând jos: Ştefan în braţe la Marcela, Mama(Rodica), eu în braţe la Tata(Alexandru)

IMG

1991

fratele meu Corneliu la 2 ani

Corneliu - 2 ani

fratele meu Stefan la 4 ani

Stefan - 4 ani

Eu la 6 ani

Petrica - 6 ani

Fratele meu Victor la 11 ani

Victor - 11 ani

Noi impreuna cu tatal nostru(la mai multi ani…:))….)

Tata,Victor,Petrica,Stefan,Corneliu

2 responses to this post.

  1. Posted by drweather on 02/11/2009 at 9:42 AM

    Ce alb-negre erau acele vremuri … 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

