Ziua cu nunta

Salutare tuturor,

Vreau să vă spun că în această zi am avut nunta… fratelui meu Ştefan!..:)… pentru a mea am sa vă anunţ dinainte.

M-am bucurat mult să-l văd că a devenit soţ şi mai ales că Dumnezeu l-a călăuzit spre o soţie frumoasă şi înţeleaptă.

A avut o nuntă frumoasă cu nuntaşi frumoşi şi m-am bucurat de asemenea că m-am întâlnit cu neamuri şi prieteni.

Dumnezeu ne-a dat o zi de bucurie. Slavă Lui!

Mă simt şi eu asemănător cu Ioan Botezătorul:

Cine are mireasă, este mire; dar prietenul mirelui, care stă şi-l ascultă, se bucură foarte mult când aude glasul mirelui: şi această bucurie, care este a mea, este deplină.

Ioan 3:29

Lasă un răspuns

