Altfel de Salutări

Salutări
1 V-o recomand pe Fivi, sora noastră, diaconiţă1 a bisericii din Chencrea2. 2 Vă rog s-o primiţi, în Domnul, într-un mod vrednic de nişte sfinţi, şi s-o ajutaţi în orice vă va cere, pentru că ea a fost un ajutor pentru mulţi, precum şi pentru mine însumi.

3 Salutaţi-i pe Prisca3 şi Aquila, conlucrători cu mine în Cristos Isus, 4 care şi-au riscat viaţa pentru mine şi cărora le mulţumesc nu doar eu, ci şi toate bisericile dintre neamuri.5 Salutaţi, de asemenea, biserica din casa lor!

Salutaţi-l pe Epenet, prietenul meu iubit, care este primul convertit la Cristos din Asia4!

6 Salutaţi-o pe Maria, care a lucrat din greu pentru voi!

7 Salutaţi-i pe Andronic şi pe Iunia5, rudele mele6, care au fost şi în închisoare cu mine, care sunt bine cunoscuţi între apostoli7 şi care au fost în Cristos înaintea mea!

8 Salutaţi-l pe Ampliat, prietenul meu iubit în Domnul!

9 Salutaţi-i pe Urban, conlucrător cu noi în Cristos, şi pe Stacus, prietenul meu iubit!

10 Salutaţi-l pe Apelles, cel care a fost dovedit ca fiind în Cristos!

Salutaţi-i pe cei din casa lui Aristobul!

11 Salutaţi-l pe Irodion, ruda mea! Salutaţi-i pe aceia din casa lui Narcis, care sunt în Domnul!

12 Salutaţi-le pe Trifena şi pe Trifosa, care au lucrat din greu în Domnul!

Salutaţi-o pe preaiubita Persis, care a lucrat din greu în Domnul!

13 Salutaţi-i pe Rufus, cel ales în Domnul, şi pe mama lui, care a fost o mamă şi pentru mine!

14 Salutaţi-i pe Asincritus, Flegon, Hermes, Patroba, Hermas şi pe toţi fraţii care sunt cu ei!

15 Salutaţi-i pe Filolog, pe Iulia, pe Nereus şi pe sora lui, pe Olimpas şi pe toţi sfinţii care sunt cu ei!

16 Salutaţi-vă unul pe altul cu o sărutare sfântă!

Toate bisericile lui Cristos vă salută!

Lasă un răspuns

