Ce am citit = ce m-a atacat

Fiecare dintre noi trebuie să placă semenului său, spre binele acestuia, pentru zidirea lui,  întrucât chiar Cristos nu Şi-a plăcut Lui Însuşi, ci, aşa cum este scris: „Ocările celor ce Te ocărăsc au căzut peste Mine!” Romani 15:2-3 (versiunea NTR, click AICI)

Pe de o parte am oameni care imi zic: Trebuie sa-ti faci aia, si cealalta, si aceasta, si aceia, etc… trebuie ca asa e vremea, ca asa e lumea, ca asa ne place noua, etc…

Pe de alta parte Dumnezeu imi zice : Trebuie sa placi semenului tau spre binele lui, pentru zidirea lui…

De ce m-a „atacat” aceasta situatie? Pentru ca pe de o parte mi se spune sa-mi caut de nevoile mele si pe de alta parte mi se spune sa caut de nevoile altora. Sa fac care-mi place? Pai, ambele imi plac. Defapt mai mult sa indeplinesc nevoile altora, pentru ca stiu ca cineva e multumit… pe cand daca caut sa-mi fac mie bine destul de des am intalnit oameni care sa-mi comenteze gusturile si alegerile personale: „Cine te-a invatat asa?” „Ce alegere e si asta?” „Cum ai putut sa gandesti asa?” „Nu esti normal!”…etc…

Stie cineva sa faca echilibru intre acestea? Sa faca pace? Cred ca trebuie sa ascult mai atent glasul lui Dumnezeu, pentru ca in Cuvantul lui zice in continuare: „Tot ce a fost scris în trecut a fost scris pentru învăţătura noastră, pentru ca, prin răbdarea şi încurajarea date de Scripturi, să avem nădejde.  Dumnezeul răbdării şi al încurajării să vă ajute să trăiţi în armonie unii cu alţii, potrivit cu Cristos Isus,  pentru ca, dintr-o singură inimă şi dintr-un singur glas, să-L slăviţi pe Dumnezeul şi Tatăl Domnului nostru Isus Cristos!” Romani 15:4-6

Deci exista armonie, exista echilibru. Cel care da echilibrul este Dumnezeu. Slava Lui.

Lasă un răspuns

