Lipsa de chef

Avem din belsug lipsa de chef pentru ca ne lipsesc din plin motivele de incurajare.

Astazi am avut o „criza” de lipsa de chef, adica tot ce imi doream era sa dorm si iar sa dorm…parca toate isi pierdusera gustul. Dar…ceva m-a schimbat. A intrat framiu Paulin in camera si mi-a pus sa ascult un cantec deosebit, puteti sa-l luati gratis de Aici. Prima strofa spune astfel:

Dacă Daniel n-avea credinţă
Când era în groapa cea cu lei
Dacă nu stăruia-n umilinţă
Ceilalţi ziceau că nu-i Dumnezeu.

Aceste versuri cu o melodie populara curata m-au inviorat. Si ceea ce m-a trezit a fost cuvantul „Dacă”. Am inceput sa ma incurajez gandidu-ma: Daca ma ridic voi reusi sa fac ceva. Daca ma spal pe fata ma voi trezi mai bine. Daca voi lucra ceva voi realiza ceva. Acest „dacă” mi-a arătat că depinde de mine.

Apoi am meditat de unde ajung/ajungem la lipsa de chef. Chiar de unde ajungem la aceasta stare de plictiseala? De la filme,reclame, reviste,ziare,etc care ne tot zic „Asteapta ca urmeaza ceva interesant” si cand colo ne dau niste finaluri seci. Cautam sa gasim izvoare abundente in mijlocul desertului? Mai bine am cauta la munte.

Cred ca solutia pentru lipsa de chef este sa cautam satisfactie pentru sufletul nostru la Dumnezeu, dupa cum ne cheama prin profetul Isaia:

Voi toţi cei însetaţi, veniţi la ape, chiar şi cel ce n-are bani! Veniţi şi cumpăraţi bucate, veniţi şi cumpăraţi vin şi lapte, fără bani şi fără plată! De ce cântăriţi argint pentru un lucru care nu hrăneşte? De ce vă daţi câştigul muncii pentru ceva care nu satură? Ascultaţi-Mă dar, şi veţi mânca ce este bun, şi sufletul vostru se va desfăta cu bucate gustoase.
(Isaia 55:1-2)
Lasă un răspuns

