Votul meu – 3 in 1

Stimati cetateni ai Romaniei,

Doresc sa va multumesc pentru increderea acordata. Conform statisticii BEC prezenta la vot a fost putin peste 27%, astfel am inteles ca a votat cam un roman din trei. Eu am fost unul care am votat, din aceasta inteleg ca eu am reprezentat 3 romani: pe mine si pe altii doi care nu s-au prezentat.

M-am straduit sa fac alegerea cea mai buna. Dar daca aveti nemultumiri sa stiti ca nu le puteti manifesta pentru ca mi-ati cedat mie dreptul dumneavoastra in privinta alegerii europarlamentarilor romani.

Va rog sa participati la alegerile prezidentiale din acest an pentru ca nu e placuta senzatia sa va reprezint iarasi fara sa va stiu preferintele.

Aceasta scrisoare este adresata catre doi cetateni romani, oricare doi dintre cei 13 milioane care au lipsit la vot.

Va multumesc.

cetatean Burac Petru

2 responses to this post.

  1. Posted by artistu05 on 09/06/2009 at 8:50 AM

    :)) tare articolul – original. bravo :p

    Răspunde

  2. […] Dragi români, astăzi – 6 decembrie 2012 – , vă scriu înainte de alegerile senatorilor și deputaților pentru Parlamentul României, și sper să nu ajung iarăși să votez pentru mai mulți români, ca la Europarlamentarele din 2009. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

