Patinele si patinajul – Impresii

Prima impresie a patinelor: Auuu! A doua: Aoleuuu! A treia: Vaiii!

Tot asa alunecand durerea crestea si patina se adancea in piciorul meu. Imi venea sa le recomand falimentul celor ce mi le-au inchiriat. Patinele ar trebui sa fie un fel de aripi pentru gheata si cand colo am dat de tortura in cautarea placerii.

O seara dulce amaruie… un fel de ciocolata Africana de aia veche si buna… Pe de o parte picioarele imi urlau si pe de alta parte inima mi se bucura sa vad fetele(a se citi fetzele) cunoscute care mi-au lipsit.

Frigutz, putina viteza, putine cazaturi… o seara voioasa. Asemanatoare cu ultima data cand purtasem patine, pe vremea cand eram elev. Tot emotii interesante doar ca de alta natura acum… Copilandrul de atunci se temea sa nu cada pe gheata sau sa nu rateze gardul viu pentru frana, dar acum… acum… ce faci cu gandul: Sa ajut fata aceasta tinand-o de mana?!? Oare ce va crede ea sau ce vor crede cei care ma vad?

Imbujorat de frig si de „emotii” aluneci pe gheata pana te trezeste din vis megafonul ragusit: „Programul s-a incheiat”… si farmecul se destrama…

Cu picioarele in realitate, cu rani si usturime, cu inima inca agatata de „emotii” am alunecat incet spre un loc caldut: Mall-ul cu nume latinesc Iulius. Acolo am stat putin la sfat cu stomacul si bine ca a „adormit” destul de repede.

Mai greu era cu „emotiile” care stateau ca in cusca pentru ca nu mai aveau patine si nu mai erau fete sa le ajuti. Si am plecat acasa… cu tot cu dureri la picioare si „emotii” neimplinite.

Dar va veni o zi cand voi incepe sa patinez si nu voi mai fi singur. Poate dureri vor mai fi in patine dar macar „emotiile” isi vor fi gasit perechile si patinajul va fi sublim. Pana atunci Dumnezeu mai are de scris la povestea mea de… dragoste.

PS:1. Pentru consiliere in probleme afective, adica de dragoste, persoana cea mai potrivita este Dumnezeu si manualul Sau 100% garantat pentru succes este Biblia.

2. E super sa am asa consilier. Multumesc Doamne!

One response to this post.

  1. NU am patinat niciodata, din pacate. As vrea, insa ma tem prea mult pentru integritatea personala 🙂 Ar fi interesant de vazut cum reactioneaza poponetul meu cand ia contact cu gheata :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

