Peniel – Fata lui Dumnezeu

Viata la maxim!

De curând m-am întors de la Peniel, Conferinţa Peniel ce s-a ţinut la Bucureşti(30 aprilie-1 mai) în Sala Polivalentă şi pe lângă naturala oboseală am primit supranaturala prezenţă a lui Dumnezeu.

A fost prima mea participare la o conferinţa Peniel, dar de acum doresc să nu se mai oprească numărătoarea… şi DA, doresc să aduc cât mai mulţi oameni la Peniel. Suceveni, pregătiţi-vă, pentru că la toamnă vom avea Peniel la Suceava.

Pentru mine Peniel a fost Peniel- Faţa lui Dumnezeu. Dumnezeu mi-a vorbit clar, curat. Am auzit în inima mea glasul Lui cum vorbea tuturor tinerilor prezenţi: „Nu vă temeţi. Înaintaţi. Sunt aici!”

Am învăţat despre viteazul David, şi Ghedeon… care aveau in ei vitejia lui Isus: Vitejia de a iubi şi de a te umili pentru aceasta.

Multe nu prea mai am sa va spun, pentru ca acum am multe de trait: Viata la maxim va doresc tuturor!Viata=Isus!

detalii despre Peniel: http://www.peniel.ro

Lasă un răspuns

