Dumnezeu intelege tacerea ta

„Si tacerea e un raspuns!” zic multi oameni, dar ei doar banuiesc care este raspunsul. Adevarul nu-l stiu… tu poti fi intristat si ei cred ca esti manios, tu poti fi mut de bucurie si ei pot crede ca esti incapatanat… Tacerea e o inima inchisa, cu obloanele trase…

Totusi Dumnezeu vede inauntru… El vede … aude… TOTUL. Inima e in fata lui mai clar ca celulele in fata unui microscop extra mega electro puternic…:)… El vede totul.

De ce iti zic ca El iti cunoaste tacerea?… Pentru ca sa intelegi ca fata de EL nu poti tacea. Fata de Dumnezeu tot timpul vorbesti prin ganduri, fapte si vorbe. Am putea noi spune indirect dar cand EL e sustinatorul a toate, cand El aude totul vedem clar ca in fiecare secunda avem contact direct cu EL prin lucrurile create de EL.

Astfel putem vedea bunatatea Lui, intelepciunea Lui, dreptatea Lui si am putea fi recunoscatori SAU am putea sa-i respingem dragostea prin pacate care cresc intr-un zid de care El nu se apropie.

De aceea, daca fata de oameni esti tacut… vorbeste cu Dumnezeu. Spune-i durerea ta, spune-i bucuria ta. Spune-I TOT. El te asculta mai atent ca oricine. El te intelege mai bine ca oricine, pentru ca El te-a creat. El te primeste asa cum esti si dupa ce te va asculta cu placere iti va vorbi inimii tale si o va umple de bucurie.

cu drag din tacere,

Petrica

Psalmi 39:

2 Am stat mut, în tăcere; am tăcut, cu toate că eram nenorocit; şi totuşi durerea mea nu era mai puţin mare.
3 Îmi ardea inima în mine, un foc lăuntric mă mistuia; şi atunci mi-a venit cuvântul pe limbă şi am zis:
4 „Doamne, spune-mi care este sfârşitul vieţii mele, care este măsura zilelor mele, ca să ştiu cât de trecător sunt.”
5 Iată că zilele mele sunt cât un lat de mână şi viaţa mea este ca o nimica înaintea Ta. Da, orice om este doar o suflare, oricât de bine s-ar ţinea.
6 Da, omul umblă ca o umbră, se frământă degeaba, strânge la comori şi nu ştie cine le va lua.
7 Acum, Doamne, ce mai pot nădăjdui eu? În Tine îmi este nădejdea

Lasă un răspuns

