Ploaie peste Romania

Zilele insorite au devenit arzatoare, campiile verzi au devenit uscate, izvoarele limpezi au secat… in Romania este seceta. Nu mai privim la soare cu drag… ni se usuca sufletul de sete…

Să căutăm vinovaţi? Să ne înşelăm singuri? Vinovaţi suntem toţi! Toţi românii! Ce vină avem, doar mulţi nu am făcut nimic?!?

Tocmai, în primul rând suntem vinovaţi că nu am făcut nimic din ce eram datori să facem! Pe deasupra am făcut destui dintre noi şi mult rău prin fapte murdare: minciuni, furturi, batjocuri, beţii, înjuraturi, etc… Am făcut aşa de mult rău în faţa lui Dumnezeu noi care suntem datori să trăim frumos. El ne-a creat şi a lăsat mai apoi şi şansa de salvare de păcat prin Isus Hristos.

Dar… bisericile sunt aproape goale şi barurile dens vizitate, căci noi în general nu făcem Nimic şi când facem ceva e vorba doar despre ce avem chef să facem, nu despre ce trebuie.

„Dar şi El, este înţelept şi aduce nenorocirea, şi nu Îşi ia vorbele înapoi, ci Se ridică împotriva casei celor răi, şi împotriva ajutorului celor ce săvârşesc nelegiuirea.” Isaia 31:2

„Căci zi şi noapte mâna Ta apăsa asupra mea; mi se usca vlaga cum se usucă pământul de seceta verii.” Ps 32:4

Dumnezeu este dragoste, dragoste perfectă. Este un Tată ce se îngrijeşte de copii Lui, de fiecare după cum se comportă, după cum ascultă. Ce merită un popor care în fiecare zi aleargă îngrijorat după confort şi plăceri proprii? Un semnal puternic de trezire!

Acum avem un semnal de trezire! Lipseşte ploaia şi aşa avem ocazia să ne aducem aminte, să ne întoarcem la cel care dă ploaia, la Tatăl cel ceresc, la Dumnezeu! Lipseşte ploaia mai mult timp, înseamnă că ne vrea mai aproape de EL!

Ploaia va veni peste Romania, dar în două feluri: ca înviorare pentru cei care însetează şi după Dumnezeu, şi ca pedeapsă pentru cei care nu-şi recunosc Creatorul.

Ploaia va veni peste Romania, dar tu ai stat azi de vorbă cu Tatăl tău?

„dacă poporul Meu peste care este chemat Numele Meu se va smeri, se va ruga, şi va căuta Faţa Mea, şi se va abate de la căile lui rele, – îl voi asculta din ceruri, îi voi ierta păcatul, şi-i voi tămădui ţara. „ 2 Cronici 7:14

Lasă un răspuns

