Inainte de lupta

Azi e duminica seara… maine e luni… Pentru mine o zi speciala, va trebui sa invat toata ziua pentru un examen restant de anul trecut…

Acum ma simt ca un soldat venit de curand din alte lupte (alte examene) si urmez sa intru in cea mai grea batalie. Nu stiu daca dupa ziua de marti voi avea ocazia sa mai dau examenul vreodata, in caz ca nu-l voi promova. Ma gandesc ca exista mari sanse sa raman repetent… O fi un doar un gand de teama? Ei bine, e unul ce pare real…

Am mai dat examenul asta de 2 ori si o data invatasem pentru el aproximativ doua zile…Si acum voi invata o zi…

Dumnezeu mi-a promis ca El nu ma paraseste si a demonstrat-o deja de zeci, sute si mii de ori… dar oare ce inseamna in acest caz ca nu ma paraseste?… Este oare voia Lui eu sa continui facultatea, poate a fost doar pana aici?!? Poate la statia asta trebuie sa cobor si sa schimb trenul???

Mi-e greu sa gandesc ceea ce am zis, mi-e greu sa accept … dar daca EL imi zice atunci voi avea Pacea Lui… si nu doar pacea ci si succesul Lui…. Mai presus de orice intristare, a mea sau a celor de langa mine stiu ca El ramane langa mine; Si daca sunt cu EL atunci pot sa pierd toata Lumea.

Vezi, asa sta un soldat si se gandeste atunci cand sta singur. Dar atunci cand se intalneste cu Capitanul sau se schimba automat, ia pozitie de drepti si e gata pentru orice, chiar si pentru moarte.

Si eu ma intalnesc in curand cu Capitanul meu, in rugaciune… Sper sa va pot scrie iarasi dupa aceasta misiune…

PS: Rugaciunile voastre sunt sageti, grenade, bombe aruncate in tabara inamicului… Nu cred ca ar strica sa-i slabiti intariturile, sigur m-ar ajuta in batalia aceasta. Daca puteti, orisicum eu merg cu Capitanul langa mine.

Va fi bine…

Lasă un răspuns

