Nu avem ce nu cerem…

Azi am fost sa ma tund si nu ma asteptam la o experienta prea deosebita. Asteptam doar sa scap de plusul de par insa am dat peste mai mult…Un om nemultumit…

El era urmatorul dupa mine la tuns si in timp ce eu eram aranjat am avut ocazia sa-i aud nemultumirile. Pai, am avut ce asculta tot timpul cat am stat.

Guvernantii nu-s buni… Romania o duce rau … Nu e bine ca am acceptat conditiile UE…etc

Si cum ascultam acest fluviu agitat de vorbe mi-a venit in minte o intrebare dubla pentru acel om:

1. Esti crestin? sau altfel zis – Crezi in Dumnezeu?

2. Te-ai rugat vreodata sau te rogi pentru nemultumirile tale?

Am vazut apoi ca si eu sunt deficitar la domeniu rugaciune. Uitati-va putin la ce ne zice Apostolul Pavel:

” Vă îndemn, deci, înainte de toate, să faceţi rugăciuni, cereri, mijlociri, mulţumiri pentru toţi oamenii, pentru împăraţi şi pentru toţi cei ce sunt înălţaţi în dregătorii, ca să putem duce astfel o viaţă paşnică şi liniştită, cu toată evlavia şi cu toată cinstea.

Lucrul acesta este bun şi bine primit înaintea lui Dumnezeu, mântuitorul nostru, care voieşte ca toţi oamenii să fie mântuiţi şi să vină la cunoştinţa adevărului. „ 1 Timotei 2:1-4

Rugăciunea nu este zadarnică şi nici nu poate fi inlocuită. Noi care credem că Dumnezeu există, credem că si Diavolul există. Credem că Diavolul are o influenţa puternică spre a împinge oamenii spre rău: minciuni, lene, lăcomie, furturi, ură, etc… Lucrurile de care suntem nemulţumiţi în ţara noastră sunt efectele victoriilor Diavolului in vieţile românilor.

Ne rugăm noi pentru ţara noastră? Ne rugăm pentru Guvernanţi? Şi ei sunt oameni, deci şi ei au de luptat cu ispite!

Ca elevi ne rugăm pentru profesori? Şi ei sunt oameni, şi ei sunt slabi.

Ca cetăţeni ne rugăm pentru oraşele noastre? Şi primarii, şi consilierii sunt oameni.

Toţi avem nevoie de Dumnezeu.

În concluzie haideţi să ne rugăm împreună unii pentru alţii căci toţi suntem oameni.

Lasă un răspuns

