5 oct 1984-2006

Azi am implinit 22 de ani.

Să nu vă aud cu :”La multi ani!”, nu, nicidecum! Căci pentru mine a trăi este Hristos şi a muri este un câştig.(Filipeni 1:21 )… Si m-am saturat de formalism, de achitari de datorie… Nu mă simt lezat daca nu-mi ziceti nimic şi mă bucur dacă îmi spuneţi că v-am ajutat, adică Dumnezeu m-a folosit ca să vă ajute. Mă bucur şi dacă sunteţi sinceri şi-mi ziceţi că v-am dezamăgit în vreun fel…Iubesc sinceritatea!

Urăsc formalismul, formele seci… sunt flămând dupa esenţă, după sinceritate, după adevăr…

22 de ani sunt mulţi… adică aproximativ 8.030 de zile,192.720 ore, 11.563.200 minute, 693.792.000 secunde, 693.792.000.000 milisecunde… 🙂 …

Tot acest timp, mult timp, l-am primit prin har=dar nemeritat, şi am avut aşa de multe bucurii, aşa de minunat m-a modelat Dumnezeu. Mulţumesc Doamne!

Totuşi eu de abia de 4 ani, şi ceva, am început să aflu că tot ce primesc este HAR şi să văd din ce în ce mai clar dragostea Tatălui meu. A creat Universul, Galaxiile, Stelele, Soarele, Planetele, Pământul, Atmosfera, Aerul, Copacii, Animalele, Apele, Munţii, Văile, Florile, Fluturii, Albinele, Furnicile….OAMENII…. ca EU să mă bucur de toate cu El, şi El să se bucure de bucuria mea.

El m-a creat pentru EL. Eu nu pot trăi fără Dumnezeu, fără Domnul Isus, fără Duhul Său…

Domnul meu îmi zice în fiecare zi:

Eu sunt Păstorul cel bun. Eu Îmi cunosc oile Mele şi ele Mă cunosc pe Mine, aşa cum Mă cunoaşte pe Mine Tatăl şi cum cunosc Eu pe Tatăl; şi Eu Îmi dau viaţa pentru oile Mele.

Ioan 10:14 -15

Acum la 22 de ani vă urez la toţi: prieteni, duşmani, necunoscuţi,cunoscuţi, VIP-uri, singuratici, săraci, bogaţi, intelectuali, oameni simpli, copii, bătrâni, tineri, străini, români… tuturor… Trăiţi viaţa cu Isus! Cât mai aveţi din ea…şi veţi fi cei mai bogaţi, cei mai fericiţi, cei mai tari… nu prin voi înşivă ci prin EL.

2 responses to this post.

  1. Posted by Anonim on 06/10/2006 at 9:22 AM

    Daca Dumnezeu a creat atatea pt noi ca sa ne bucuram, atuncea cat crezi tu ca El si-ar dori sa ne vad pe noi sa ne dorim moartea? Asa ca, La Multi Ani draga prietene!

    Răspunde

  2. Posted by Petru on 07/10/2006 at 1:46 PM

    Nah, se pare ca nu ti-e dor de acasa(cer), ca altfel ziceai si tu : Moartea este un castig!

    Răspunde

Lasă un răspuns

